Popular Posts

Thursday, April 5, 2012

.. sob sob ..

haha.. sob... sob...

its been a week im here, my hometown since my last paper last week.. huhu.. starting to missing my room there at hostel and the most is = my friend, my roomate.. ya allah... betapa aku merindui mereka.. huhu..

sepanjang sebulan final exam berlangsung, ive been working so hard to pass all my subject with flying colour... haha.. yer laa.. mana taknye.. OGA aku hangkang.. tula... mak bapak suru belajar, ko men2 ja dalam kelas... nah, padan muka hang.. wakaka... seribu satu penyesalan jugakla.. nekad joo aku.. bilang my friend, lulu.. "izza ne skrg.. fuh pndi nekad ohh" hahaha.. ya... when i said xmau.. x la tu... no second thought.. haha.. panjang celoteh aku kan.. yg penting, semasa study week dan jugala exam.. roomate aku dan aku dan juga dgn kawan2 aku semakin la rapat.. nak tau kenapa? we aim for the same thing.. WHICH IS??? HAHA opcoz la nak dpt A dlm result... haha.. ne la kejadahnya dalam bulan penuh stress n pressure!! haha...

study ama eyra d lebry
dannnn.. cody... tp.. ada orang concang.. hehe :p

ne kejadian di bilik jiran aku.. fuh.. kompem dekan kamu kawan.. haha.. 

ne pla kejadiaan di bilik aku.. stadi jer memanjang.. lol.. air tu yg pnting.. spaya x tiba2 migrain..

rehat jap... kita lunch!!! haha.. maggi hidangan utama... sob.. sob..  :P


xkanla belajar jakkn.. ne pla tem dinner kitaorang.. haha.. kita makan dulu!! haha... macam berbuka puasa kami, makan sama2.. aduii.. rindu this moment.. 

ok.. belon ne... kerja roomate aku si emelda... punya kreatif ne anak.. haha.. sot.. xda kerja + ilangkn stress.. saat2 kami mau berpisah suda.. huuu.. sob.. sob.. 


sempat g bgmbr before keberangkatan ku pulang ke rumah.. haha.. sob.. sob..



kosongkan?? ne.. saat-saat mau pulang.. huuu.. sob.. sob..

 ne je la aku nak kongsi for this entry.. rely... rely.. rely... miss mereka.. huhu...


0 comments:

Post a Comment