Popular Posts

Thursday, August 4, 2011

PrOjeCT UniVErsITi

hohohohohohoho... 

punya lama aku tak update ne blog.. hehehe.. tetiba lak rasa nak update... kebetula ne malam aku free.. so, apa lagi.. hahaha.. 


okla peminat sekalian, entri ini adalah tentang kehidupan aku di Universiti Teknologi Mara Sabah.. ini kisah hidup aku tau, so, adalah yg personal detail gak.. hehehe.. 


THIS IS THE NEW ME!!



IM IN LOVE WITH RED COLOUR!!



huha huha huha.. 

mmm, aku nak cita sal roomate aku yg gila2 la dulu kay.. aku tinggal dalam bilik berempat, tapi sorang dah cau tah kemana, so, tinggalla kami bertiga.. 

aku mula2 kenal ngan roomate aku satu ne, nama dea RIMA.. dea adalah yg paling segalanya... keh keh keh... nak tengok muka dea tak?? bah, kejap ahhhh... 


tueee na dea kat blakang... keh3..     

ne la org yang paling susah di kasi bangun awall.. haih... dan satu lagi roomate aku yang gila adalah Azieyy!! 


korang mamah la muka dea ahh.. tp jgn lama2.. ada yg punya tu..

kah.. kah... kah... 

dea ne kan.. rock kapak tull.. tapi satu la.. bila dah dia menangis... situla cengengnya... adui... jatuh saham beb...

done la cita sal roomate aq erkk.. the next post is about PrOjeCT UniVErsITi Part 2.. keh keh keh..


aq add la sal quotes la cikit ahh.. brain wash sket pemikiran korang.. kikikikiki...

2 comments:

shimah_udin

cantik ny kaw beb! dalam baju merah gambar kat atas~~ ngeeee~missschhuuuuuuuuuueeeee!

zaza

shima... hehehe...

Post a Comment