Popular Posts

Wednesday, March 10, 2010

Kes Sunburn!!

Cerita bermula apabila macam ne.
kakak sepupu aku ajak la aku pergi mandi2.
Dua hati gak, nak pergi tak nak juga sal esoknya ada test.
Banyak paper work tak siap lagi..
Huh, akhirnya keputusan dibuat…
Aku tak pergi..
Yang pergi kak sepupu aku, dan adik aku lelaki, shafik..
Kebetulan juga masa diorang pergi tu masa aku ada kelas tusyen.
Hahahaha… Redha jak terpaksa tak ikut..
Balik dari kelas tusyen, aku duduk depan tv.
Balik je dorang dari shan sui… fuiiii!!!!
Punya la aku ketawa!!!
Hitam menghitam… Hah..!!!
Adeqku ne pun pergi lah mandi..
Bila dia buka baju..
tambah aku ketawa!!!
Ahahahaha… macam ne, sebelum ne aku and family member yang lain selalu ejek adeqku ne..
kami kata eeee… shafik punggung itam…!!!
Punggung dea jer yang itam… tapi bila balik dari mandi2..!!
hahahahah..
punggung dia jer yang putih… ahahaha… almaklumla dea mandi pakai seluar pendek jer..
tak hairanla..!!! hahaha..

0 comments:

Post a Comment