Popular Posts

Friday, October 16, 2009

Blankkkk!!

neh... esok adalah MEETING!! Mesyuarat Agung Pandu puteri.. punyalah.. nasib aku dah buat laporan awal-awal dan dah siap semuanya... ahhh.. adakah disuruh bawa kuih raya... maaf yah cikgu2.. kuih raya dah abiss... ehehe... exam lama lagi.. duhh..!! sampai ujung bulan ne..

punyalah aku kena kerah kepala... aku punya projek tak siap2 lagi..
nahhh..!! itulah.. suka sangat lengah-lengahkan masa...
masalahnya, aku perlukan kawan yang bantu aku..
kawan neh punya payah mau di contact.. lalalala.. gigit jari jakla...

syang ku lak nun di sana d sarawak.. ahhh..
pada siapakan ku harus mengadu kekeliruan ku ini..
argghhh!!! aku benciiii...!!! masalah-masalah..
ada sorang ne kata bila ada masalah selesaikan satu2...
insyaallah selesai lah tu... neh, nasihat bapakku tadi pagi..

Nak, bila kita susah atau senang atau Berhibur, jangan sekali-kali lupa Pada Allah...
ne aku sampaikan kepada korang semua k..

aku tetinggal kotak pensil ku dalam kelas tadi...
adakah patut..
ish..ish..ishh...
nasib bek si fazrina yang simpankan... syukur alhamdulillah..
tengkuk ku punya sakit... macam ada batu jah diikat...
itulah bila tekanan, kata mamakku..

kat rumah aku, adik ku bedua tue, adakah tak berus gigi berapa ari...
punyala pengotor..
hah, aku apa lagi...
bila aku dapat tahu,,,, melentingla aku kat dorang...
eja crocodile..
csodiloc?
pekebendanya, bak kata si fazrina...
hahahaha

0 comments:

Post a Comment